Ruoka-apu

Lämmin ruoka ja kaupasta tulleiden ruokien jakelu

Jos elämäntilanteesi on sellainen, että rahat ovat vähissä ja talous tiukilla, voi ruoka-apu tuoda pientä helpotusta. Avun saaminen ei edellytä seurakunnan jäsenyyttä.

Ruoka-apuna seurakuntatalolla jaetaan lämmintä ruokaa sekä niitä tuotteita, joita kaupat ovat lahjoittaneet.

Seurakuntatalolla  voi ruokailla paikan päällä tai saada lämmintä ruokaa kotiin vietäväksi. Kaupoista tulevaa hävikkiruokaa jaetaan sen verran kuin niitä riittää.

Jakotapahtumista ilmoitamme verkkosivujemme tapahtumakalenterissa, kunnan verkkosivujen tapahtumakalenterissa, Facebookissa, ilmoitustauluilla sekä paikallislehdissä seurakuntailmoituksissa.

Leipätiimi ry:n ruokajakelutilaisuus

Leipätiimi ry jakaa kaupoista lahjoitettuja tuotteita tiistaisin (poikkeuksena seurakunnan ruuan jakeluviikot) Helluntaiseurakunnan tiloissa, os. Mäkitie 1.

Ruokakattila