Aikuisten syntymäpäivät

Haluamme kulkea jäsentemme rinnalla niin arjessa kuin juhlassakin. Rautalammin seurakunta onnittelee

• 20-vuotiaita
  • 30-vuotiaita
  • 40-vuotiaita
  • 50-vuotiaita
  • 60-vuotiaita
  • 70-vuotiaita
  • 75-vuotiaita
  • 80-vuotiaita
  • 85-vuotiaita
  • 90-vuotiaita
  • kaikkia yli 90-vuotiaita

Heille lähetetään vuoden alussa onnittelukortti ja kutsu yhteiseen seurakunnan järjestämään syntymäpäiväjuhlaan. Yhteisiä syntymäpäiväjuhlia järjestetään vuodessa kolme kertaa, ja mihin vain niistä voi ilmoittautua.

Vuonna 2022 juhlia järjestetään:

• su 15.5. kirkossa klo 11. Juhla alkaa messulla, jonka jälkeen se jatkuu seurakuntatalolla. Ilmoittautuminen ma 9.5. mennessä.
  • pe 19.8. seurakuntatalolla klo 18. Ohjelmassa musiikkia, esiintyjänä Kristiina Brask duo, ja kakkukahvit. Ilmoittautuminen ma 15.8. mennessä.
  • su 30.10. kirkossa klo 11. Juhla alkaa messulla, jonka jälkeen se jatkuu seurakuntatalolla. Ilmoittautuminen ma 24.10. mennessä.

Onnittelukäynnit

Päivänsankari voi myös kutsua seurakunnan työntekijän onnittelukäynnille kotiinsa. Työntekijän kutsuminen ei edellytä juhlia tai täytekakkua.

Lisätietoja syntymäpäivistä ja onnittelukäynneistä voi kysyä:

diakoni Niina Leppänen, p. 040 837 0682.