Isostoiminta

Ripari on jäänyt taakse, mitä nyt? Haluatko kokea riparin uudelleen ja päästä myös itse suunnittelemaan ja toteuttamaan riparia? Tule mukaan isostoimintaan!

Parhaimmillaan seurakunnan toiminnassa mukana oleminen on kasvattavaa, opettavaa, hyödyllistä ja hauskaa. Rippikoulukin vain paranee, mitä useammin se käydään!

Isoskoulutus

Isostoiminta antaa erinomaisia valmiuksia erilaisiin ryhmänohjaajan tehtäviin leiri- ja pienryhmätyössä. Isoskoulutus kestää syksystä kevääseen, siihen kuuluu 1-2 isosleiriä. Koulutus on joka toinen torstai ja lisäksi osallistumme muuhun seurakunnan toiminaan.

Isoisot (eli 2. vuoden isoset ja sitä vanhemmat)

Kokeneet isoset ovat tärkeä osa seurakunnan toimintaa.  Isoisot ovat toisen vuoden ja sitä vanhempia isosia, jotka ovat jo toimineet isosena vähintään yhtenä kesänä. He voivat osallistua uusien isosten kouluttamiseen sekä toimia leirillä isoisoina ja leiriavustajina.

Isoisosille järjestetään kerran kuukaudessa oma illanvietto, jossa käsitellään eri aiheita ja suunnitellaan yhdessä toimintaa.

Verhon takana nuori muodostaa käsillään lentävän linnun.