Rautalammin seurakunnan kirkkokuoro

Seurakuntamme kirkkokuorossa laulaminen on hyvä ja kehittävä harrastus. Kuorossa opitaan äänenkäyttöä ja kuorolaulamisen yksityiskohtia. Laulajalle kuoro antaa henkistä ja hengellistä hyvinvointia ja toimii arjen hengähdyshetkenä.

Kirkkokuorolla on monipuolinen ohjelmisto. Esitettävät laulut vaihtelevat kirkkovuoden ajankohdan mukaan ja sisältävät elämän koko kirjon. Kuorolla on tärkeä tehtävä seurakunnan jumalanpalveluksissa, messuissa ja muissa yhteisissä juhlahetkissä.

Kirkkokuoro harjoittelee seurakuntatalolla torstaisin 10-12 välisenä aikana.

Lauluryhmä Kipinät

Kipinöissä lauletaan hengellisiä lauluja yksiäänisesti säestyksen kanssa. Laulajat voivat ehdottaa ohjelmistoon otettavia lauluja, yhdessä päätetään, mitä valitaan. Jos haluat tuoda iloa seurakuntaan laulun kautta, olet tervetullut mukaan Kipinöihin!

Kipinät laulavat jumalanpalveluksissa ja erilaisissa seurakunnan tilaisuuksissa. Kipinät myös vierailevat laulamassa Rautalammin eri hoitokodeissa.

Kipinät harjoittelevat seurakuntatalolla sovitusti noin kahdesti kuukaudessa keskiviikkoisin. Harjoitusajat selviävät seurakuntauutisista tai kysymällä ryhmän jäseniltä ja kanttorilta.

Kirkkokuorolaiset harjoittelevat

Kanttori

Vapaapäivät pääsääntöisesti maanantai ja tiistai.