Kirkkoherranvirasto

Rautalammin seurakunta toimii seurakuntalaisia varten kaikissa elämän tilanteissa. Kirkkoherranvirastossa hoidetaan kirkollisten toimitusten, kuten kaste, avioliittoon vihkiminen ja hautaan siunaaminen, ajanvaraukset sekä ennen avioliittoa esteiden tutkinta. Samoin myös  esim. haudanhoitosopimukset, tilojen vuokraus ja neuvonta. Virastossa on myytävänä seurakunnan omia adresseja, huppareita ja muita tuotteita, joiden tuotto käytetään diakonia- ja lähetystön hyväksi (käteismaksu). Autamme ja neuvomme mielellämme kaikissa asioissa.

Työntekijöiden yhteystiedot löydät täältä.

Hinnasto

Virkatodistukset ja sukuselvitykset ovat siirtyneet Kuopion aluekeskusrekisteriin, lisätietoa ja sähköinen tilauslomake täältä.

Kirkkoherranvirasto

Kuopiontie 38, 77700 Rautalampi

Puh. 020 155 6160

Viraston aukioloajat:

Avoinna Ma, Ti ja To, kello 9-12 (arkipyhinä suljettu).

kirkkoherranviraston sisäänkäynti kesällä

Taloustoimisto

Taloustoimisto toimii kirkkoherranviraston yhteydessä, osoitteessa Kuopiontie 38 ja vastaa mm. hankinnoista, laskutuksesta ja maksuliikenteestä.

Huom. laskutusosoitteemme on muuttunut 15.11.2021 alkaen

Paperilaskut lähetetään osoitteeseen:

Kirkon Palvelukeskus/Rautalammin srk

PL 5018

02066 DOCUSCAN

E-laskut lähetetään osoitteeseen  003702080171, operaattori CGI 003703575029

lasku sähköpostilla: kkr.pl5018@xbs-salo.com

Lähetystavasta riippumatta laskutusosoitteena tulee olla yllämainittu Kirkon palvelukeskus/Rautalammin seurakunta -osoite