Koulu- ja kuntayhteistyö

Seurakunnassa tehdään tiivistä yhteistyötä kunnan nuorisotoimen sekä koulujen kanssa.

Yhteistyö koulun kanssa pohjautuu yhteistyösuunnitelmaan, joka päivitetään vuosittain syksyllä ja jonka ovat allekirjoittaineet kirkkoherra ja sivistysjohtaja. Yhteistyösuunnitelman vuosittain päivitettävää toimintasuunnitelmaa pääset lukemaan tästä.

Yhdessä suunnittelemme ja toteutamme mm. seiskojen ja lukion ykkösten ryhmäytystilaisuuksia, koulupäivystystä, erilaisia teemaviikkoja kouluille (esim. ehkäisevän päihdetyön viikko, mielenterveysviikko), sekä retkiä, tapahtumia ja leirejä.

Seurakunnan nuorisopastori myös päivystää säännöllisesti Nuokulla ja on  mukana Nuorten hyvinvointityöryhmässä sekä yhteisöllisessä oppilashuoltoryhmässä.

Hakkuuaukealla puun kannossa sydämen muotoinen pahka.