Nimikkolähettimme:

Rautalammin seurakunnan nimikkolähetteinä tällä hetkellä toimivat Jarkko ja Pirita Korhonen.

Korhoset työskentelevät Tansaniassa, mutta koronavirustilanteen vuoksi he juuri nyt ovat koti-Suomessa. Toiveissa on päästä palaamaan Tansaniaan tänä syksynä.

Korhoset Tansaniassa:

Korhoset ovat työssä Tansaniassa MAF:n (Mission Aviation Fellowship) lähettäminä.

Jarkko Korhonen on pastori ja lentäjä. Hän tekee pienlentokoneella avustuslentoja maaseudulle, missä etäisyydet ovat pitkiä, ja missä maantiet ovat huonokuntoisia ja turvattomia, tai puuttuvat kokonaan. Mukana työssä on hänen vaimonsa, Pirita, joka on filosofia maisteri, sekä perheen lapset, Jeremias ja Samuel.

Jarkko ja Pirita Korhonen lapsineen, Tansanian lähetit.
Jarkko ja Pirita Korhonen lapsineen, Tansanian lähetit

Seurakuntapastori

Lähetystyö ja hoivayksiköt. Puolet työajasta Suonenjoen seurakunnassa. Vapaapäivät pääsääntöisesti maanantaisin ja tiistaisin.